środa, 1 maja 2013

The Versalite Blogger again

The Versalite Blogger again!


Dziękuję bardzo za te TRZY nominacje! Ginny Potter, Hermionie Rddle oraz Florence.
Zasady, chyba znamy wszyscy, jak nie to cofnijcie się do poprzedniej notki o nagrodzie.
Czekajcie.... 3*7=21? Powiedzcie, że nie! No cóż... Nie wiem czy jest tyle faktów, które o mnie możecie poznać. Cóż... Spróbuję.


Z serii wiedza bezużyteczna:

  1. Uwielbiam serial "Sherlock".
  2. Piszę bloga o serialu "Sherlock" - Women of Holmes.
  3. Jestem przerażona ilością faktów.
  4. Nie miałam pomysłu na nick na bloggera, a robiłam Quiz z zaklęć i tak jakoś... wyszło.
  5. Ostatnio piszę głównie na telefonie.
  6.  Niedawno napisałam dwa wiersze - na język polski.
  7. Chcę być neurochirurgiem.
  8. Wolę "Mity Greckie" Gravesa od "Mitologii" Parandowskiego.
  9. Jedną z moich ulubionych książek jest "Aleksander Wielki" - jest to biografia wielkiego, macedońskiego wodza.
  10. Czytałam "Harrego Pottera".
  11. Moją ulubioną postacią z "Sherlocka" jest Mycroft.
  12. Uwielbiam kanapki z majonezem.
  13. Lubię jajka.
  14. Wolę mięso.
  15. Cieszę się, że w ten piątek można jeść mięso (ponieważ jest święto, które na to pozwala - Maryi Królowej Korony)
  16. Moja klasa, jako językowa, dostaje na majówkę cieniutką książkę. Wiedziałam, że będzie o Sherlocku Holmesie, jednakże musiałam zbierać swoją szczękę z podłogi - okazało się, że jest to zaadaptowany scenariusz "Sherlocka".
  17. Obecnie czytam: "Kod Leonarda da Vinci", "Pamiętniki Jane Austen", "SHERLOCK; The Hounds of BASKERVILLE" i trzecią część "STARSHIP"
  18. Moja przyjaciółka pokazałam mi film "Final Fantasty VII" baaaardzo mi się podobał.
  19. Trenuję badmintona.
  20. Wybieram się na koncert Sabatonu!
  21. Ostatni... Właśnie piszę ostatni fakt o sobie.
TAK! UDAŁO SIĘ!

Jak wnioskuę, oczekujecie tutaj listy 30 blogów. Muszę Was zmartwić.

  1.  http://szpiedzy-opowiadania.blogspot.com/
  2. http://zakazana-milosc-moze-byc-slodka.blogspot.com/
  3. http://historia-hermiony-riddle.blogspot.com/
  4. sofie-rav-uczennica-hogwartu.blogspot.com
  5. shadow-story-dramione.blogspot.com 
  6. dramione-historia.blogspot.com
To tyle, na razie. Może coś jeszcze dopiszę.
Zapraszam na Women of Holmes.
Zdrowia i weny!
F.

2 komentarze:

  1. Dziękuję za nominację dwóch moich blogów ;** Dziękuję <33

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje za nominacje moja kochana :)

    Ps.
    Nowy rozdział :)
    http://hermiona-riddle-nowa-historia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń