środa, 24 kwietnia 2013

Patronus 4

Witajcie! Coś dawno mnie tu nie było, przepraszam. Chora byłam, a potem musiałam nadrabiać. Teraz obiecuję, że dodam następną notkę do Wojny dzisiaj, albo jutro. Ponadto chcę założyć kolejnego bloga. O serialu "Sherlock". Będzie to opowiadanie składające się z sms'ów. Mam już ich gotowych tyle, że głowa boli. Wszystko to dlatego, że wena mnie nie opuszcza, pcha się wręcz do mnie drzwiami i oknami. Piszę jeszcze opowiadanie na konkurs do Stoważyszenia DHL. W głowie mam jeszcze następną część prologu do "Na dwa fronty..." oraz pierwszy rozdział. Ze względu na to, że ma być tyle części prologu, to po opublikowaniu drugiej części gdzie też wyjaśni się kim jest ta Dziewczyna opublikuję Rozdział Pierwszy. Potem będzie częś 3. i Rozdział 2 itd.

Jeśli chcesz popisać, nie masz weny, nudzisz się zapraszam do napisania do mnie na GG 47207073

Przepraszam za ewentualne błędy, ale piszę to na telefonie.

Finite

5 komentarzy:

  1. Wieszco podziwiam cię tyle pomysłów i tyle weny <3 Sherlock ??? Z BBC ???? To zakładaj i to jak najszybciej :) Sherlock zawsze spoko <3
    I niech cię wena nie opuszcza :)
    Alicja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten Sherlock :) Uwieelbiam go. Jednak jestem smutna, bo premiera następnego sezonu dopiero w 2014.
      F.

      Usuń
    2. Właśnie wiem ... Chlip, chlip ;_;

      Usuń
  2. No nareszcie <3
    Już myślałam, że się nie doczekam ^^
    Bardzo się cieszę, że masz dużo weny. Pisz i publikuj.
    buziaki,
    Drowned :*

    OdpowiedzUsuń
  3. no mam nadzieję ;) bo się trochę naczekałam na nowy ;p
    pozdrawiam i zapraszam do siebie
    http://ron-and-hermione.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń